STRONY

środa, 16 października 2013

TAG: Tematyczne fakty



Hej ;)
Dzisiaj post z pomysłem, który podpatrzyłam na innym blogu: http://kaala-photography.blogspot.de/2013/10/tematyczne-fakty.html Bardzo mi się to spodobało i postanowiłam zrobić coś podobnego ;) Ponieważ i tak mam mnóstwo czasu, a lubię pisać, pomyślałam "Czemu nie? Napiszę swoje fakty ;)". Zmieniłam trochę kategorie, ale nadal jest ich pięć i chcę w każdej napisać 10 faktów. Ciekawe czy mi się uda :P



I. Życie codzienne.
  1. Śniadanie zwykle jem dopiero około godziny 11.
  2. Każdego dnia muszę zajrzeć na moje strony i facebooka.
  3. Jeśli gdzieś wychodzę to nie ruszam się bez aparatu, uwielbiam fotografować każde piękne miejsce.
  4. Uwielbiam słodycze i ciasta, codziennie mogłabym jeść coś słodkiego.
  5. Nie cierpię robić zakupów, same zakupy sprawiają przyjemność, ale nie chodzenie po sklepach.
  6. Uwielbiam oglądać filmy i seriale.
  7. W ponury dzień lubię zakryć się kołdrą i zagłębić się w książce.
  8. Lubię bawić się z moim kotem.
  9. Przynajmniej raz dziennie muszę porozmawiać z mamą przez telefon.
  10. Lubię wieczorem wypić zwykłą herbatę z cytryną lub jabłkową. 

II. Uroda.
  1. Lubię mocno malować oczy, podkreślać je.
  2. Nie lubię podkładów, pudrów itd.
  3. Chciałabym mieć piękne, zdrowe włosy, jednak nie chce mi się stosować jakichś specjalnych zabiegów.
  4. Co do włosów miałam już: blond, brązowe, fioletowe, czarne, czerwone i rude.
  5. Mój ulubiony kolor włosów: przy krótkich rude, przy dłuższych ciemno brązowe/czarne.
  6. Nie lubię biżuterii, rzadko zakładam kolczyki, a wszelkie pierścionki, bransoletki czy łańcuszki mnie drażnią.
  7. Lubię mieć kolorowe paznokcie.
  8. Bardzo lubię mieć wyprostowane włosy, jednak niszczą się od prostowania, dlatego staram się prostować je rzadko.
  9. Nie lubię malować ust.
  10. Nie podoba mi się nadmiar makijażu, tzw. "tapeta".

III. Moda
  1. Uwielbiam legginsy, mam chyba z 15 par.
  2. Nie lubię i nie mogę nosić butów na obcasach.
  3. Uwielbiam wszelkie tuniki i sweterki za pupę.
  4. Latem bardzo lubię sukienki bez ramiączek.
  5. Nie znoszę spódniczek, zdecydowanie wolę spodenki.
  6. Bardzo lubię sportowe obuwie, tenisówki, trampki.
  7. Nie lubię torebek, najchętniej pchałabym wszystko do kieszeni :D
  8. Lubię czapki, ale nie z daszkiem, tylko takie na jesień i zimę.
  9. Nie lubię innych spodni poza legginsami, a jeśli już, to tylko dżinsy - rurki.
  10. Ponieważ uwielbiam fioletowy kolor, każdego dnia staram się mieć na sobie coś w tym kolorze.

IV. Jedzenie.
  1. Uwielbiam fast foody: KFC, McDonalds, pizza, frytki, kebab.
  2. Bardzo lubię gotować i co najważniejsze potrafię to robić.
  3. Moja rodzina szaleje za moimi naleśnikami i spaghetti.
  4. Bardzo rzadko jadam mięso inne niż drób. Jeśli już to tylko schab, albo mięso od szynki.
  5. Nie lubię grzybów, ale zupę grzybową uwielbiam.
  6. Nie znoszę flaków, brukselki i brokułów.
  7. Uwielbiam wszystkie ciasta i ciasteczka, byleby nie było w nich rodzynek, wiśni i orzechów.
  8. Bardzo lubię makarony i kluski z najróżniejszymi sosami.
  9. Przepadam za zupami, głównie: krupnik, pomidorowa, grochowa, grzybowa, żurek, kalafiorowa.
  10. Rzadko jadam kolacje.

V. Zwierzęta.
  1. Całe życie miałam w domu koty i kocham te stworzenia.
  2. Marzę o psie, chciałabym mieć i kota i psa.
  3. Paranoicznie boję się pająków i szerszeni.
  4. Uwielbiam motyle, za ich ulotność i delikatność.
  5. Podziwiam konie, uważam że są to przepiękne, dostojne, pełne klasy stworzenia.
  6. Bardzo przejmuję się losem zwierząt, zwłaszcza kotów i psów, chcę zacząć im pomagać w jakiś sposób. Ostatnio wysłałam pieniążki na jedną akcję.
  7. Gdybym wygrała kiedyś sporą sumę pieniędzy, chciałabym wybudować własne schronisko z wszystkimi udogodnieniami dla zwierzaków.
  8. Bardzo podobają mi się gady, węże i te wszystkie jaszczurki, jednak chyba nie chciałabym żadnej w domu.
  9. Z dzikich zwierząt, widzianych w ZOO, najbardziej uwielbiam wielkie koty.
  10. Owady bardzo lubię fotografować, nic poza tym.

***

Uff... Skończyłam. Jeśli dotarliście do końca razem ze mną, jest mi miło ;) Sama lubię czytać takie posty u innych osób, więc mam nadzieję, że i mój post spodobał się Wam. Może zachęcę Was do stworzenia czegoś podobnego u siebie? :) 

Może podrzucilibyście mi jakieś pomysły na posty? Albo może jakiś temat, którym mogłabym się zająć? Chętnie rozwinę swoje myśli w konkretnych zagadnieniach. Mam uszykowanych kilka postów fotograficznych, jednak między nimi chciałabym wstawiać coś innego, różnorodnego. 
Tak więc czekam na Wasze propozycje! Także od anonimowych użytkowników.

Pozdrawiam ciepło! :)

22 komentarze:

  1. No to teraz musisz mnie zaprosić na spaghetti xD
    Ogólnie spoko pomysł z tymi punktami, fajnie się czyta :D
    I ładne zdjątko <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! :) Jak tylko będę w Poznaniu i zrobię to Cię zapraszam :)
      To się cieszę, że fajnie się czyta :) Dziękuję :* Wiadomo kto robił ;) Hehe ;)

      Usuń
  2. Czytając Twoje fakty, uśmiechałam się pod nosem, bo w praktycznie wszystkim ( prócz kat.zwierzęta) się różnimy :D
    Jak można nosić sukienki bez ramiączek ? :D
    Dawno temu czytałam Twojego fbl, baaardzo się zmieniłaś od tamtego czasu :)
    Pozdrawiam,
    Nataliaa I.L.I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no widzisz :P A można :P W tym roku jakoś wyjątkowo się do takich sukienek przekonałam i kupiłam kilka tego typu :)
      To miło, że trafiłaś także na mojego blogspota ;) Mam nadzieję, że zmieniłam się w pozytywnym sensie :P

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. aa sukienki bez ramiączek są zajebiste :D <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To mój ulubiony kolorek ♥

      Usuń
  4. Widzę, że jesteśmy bardzo do siebie podobne wiele faktów z Twojego życia pasuje idealnie do mojego ;) Ja czytałam "Życie codzienne" to miałam wrażenie jakbym czytała o sobie ;) Ciasta też mogłabym jeść codziennie, a fiolet tez bardzo lubię ;)
    Dziękuję, że tak często do mnie wpadasz jest mi z tego powodu bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mnie to cieszy, że mam z kimś coś wspólnego :) Taka bratnia dusza z internetu ;)
      Często? Myślałam właśnie, że rzadko :P Komentuję raz na 2 tygodnie! ;) Staram się nadrabiać wpisy, żeby być na bieżąco :)

      Usuń
    2. Może nie wpadasz często jednak jak już do mnie zajrzysz to zostawiasz komentarz pod każdym wpisem, a nie tylko pod ostatnim jak to robi większość ;) Miło, że naprawdę ciekawi Cię co u mnie słychać a nie tylko komentujesz jeden wpis licząc na to, że i ja się odwdzięczę i też coś tam u Ciebie skrobnę ;)
      Fajnie mieć takich czytelników ;)

      Usuń
    3. Zawsze tak robiłam :) Na każdej stronie, na której posiadałam swoje konto :) Lubię pokazywać ludziom, że interesują mnie ich blogi i to co publikują, a nie tylko pisać puste komentarze pod ostatnim z wpisów ;)

      Usuń
  5. świetnie sie czyta... i ja również uwielbiam kolor fioletowy - każdy jego odcień :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Moim zdaniem nie ma lepszego koloru :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  6. Jak miło, że zrobiłaś taka notkę i miło,że o mnie wspomniałaś! ;) Ja dotrwałam do końca i co więcej nawet wypisałam co mamy podobnego!
    I. 1,2,3,6.
    II, 1,3,4,8,9,10.
    III.2,6.
    IV. 1,8,9.
    V.7.
    Też keidyś lubiłam fioletowy, ale mi się "przeżarł" i teraz szaleję za czerwonym i brązowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już u kogoś coś zobaczę co chcę wykorzystać zawsze napiszę linka do tej osoby :) Nie lubię jak ktoś coś skopiuje i nie napisze gdzie to zauważył :) Fajnie, że napisałaś co mamy wspólnego ;)

      Ja myślę, że chyba ten kolor mi się nie znudzi :P Już chyba ze 3-4 lata go uwielbiam ;)

      Usuń
    2. To fajnie ;) Ja tez tego nie lubię.. No ja lubie też, ale jakoś mniej ;)

      Usuń
    3. Hehe fajnie brzmi Twój komentarz :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)