STRONY

poniedziałek, 9 września 2013

Zachód na Rangsdorfer See (20.07.2013)

Wracam do 20 lipca, kiedy to byliśmy nad jeziorem za Berlinem. Nasze zdjęcia pojawiły się już tutaj w poście: "Bąbelki i zachód". Teraz wstawię obiecane ujęcia zachodu i nie tylko :) Mam też przygotowane zdjęcia z Międzyzdrojów. Szykuje się aż pięć postów, odpowiednio na każdy dzień pobytu. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie :P Ale na tym nie koniec, ponieważ w ostatnich dniach odbywało się Pyronale - festiwal fajerwerków na Olympiastadion w Berlinie. Jak możecie się domyśleć, byłam na jednym z pokazów i robiłam zdjęcia. To było piękne widowisko. Mam ponad 100 zdjęć z tego wydarzenia, tak więc na pewno wybiorę coś i tutaj do pokazania. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć z nad jeziora.

Jezioro w samym środku dnia


Cudowna łabędzia rodzinka, której zrobiłam mnóstwo zdjęć


Słońce coraz niżej

Ujęcie, które uwielbiam. Ci przypadkowi ludzie oraz chmara komarów, która w tym wypadku wygląda fantastycznie


Po drugiej stronie fioletowa linia nieba ♥




Jeszcze bardziej fioletowo

Jedno z moich ulubionych zdjęć z tego wypadu


I ujęcie na sam koniec, tuż przed wyjściem na parking. Znowu przypadkowi ludzie, dzięki którym zdjęcie wygląda jak pocztówka :)


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

10 komentarzy:

  1. ALE PIĘKNE. SZCZEGÓLNIE TE OSTATNIE. LUDZIE SPRAWIAJĄ ŻE ZDJĘCIE WYGLĄDA JESZCZE CIEKAWIEJ- POTĘGA PRZYRODY GÓRUJE NAD MALEŃKIMI POSTACIAMI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłą opinię :) Dokładnie, mam też ujęcia bez ludzi, ale specjalnie czekałam aż znajdą się w miejscu, w którym ich sfotografowałam, bo takie ujęcie bardziej mi się podoba :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kochana, przepiekne sa te zdjecia! :) Mozna sie cudownie rozmarzyc na kazdy temat.. Ahh :) Powinnas czesciej dodawac takie posty! :) Masz talent do fotografi, widac ze robione z serca. A weny szukam, tylko zmeczenie troche mnie lapie i to dlatego.. :) ale nie poddaje sie i bede dzialac dalej! :)

    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* Ja sama bardzo uwielbiam te zdjęcia, bo mają ten klimat ;) Staram się dodawać różnorodne posty, czasem z moimi przemyśleniami, czasem ze mną i Bąbelkiem w roli głównej, ale głównie wstawiam posty ze swoimi pracami :) Jeśli jesteś ciekawa, to po prawej stronie do góry są kategorie postów, w "Fotografia Ametystowej" są podobne posty do tego powyższego ;) Dziękuję :) Staram się wkładać całe serce w każde zdjęcie, które robię, kocham fotografię i fotografować wszystko co przykuwa mój wzrok :) Nie poddawaj się, wypocznij, a kiedy już wypoczniesz złap wenę za rogi i działaj! :P :)

      Buziaki! :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)