STRONY

piątek, 27 września 2013

Schlossgarten (09.07.2013)

Witam! :)
Dzisiaj wstawiam zdjęcia z lipcowego spaceru z Schlossgarten Charlottenburg. Myślę, że w tych szarych, ponurych, deszczowych dniach, poniższe zdjęcia będą pocieszeniem dla oczu. Pokazywałam Wam już ten park na tym blogu, w poście: "Schlossgarten Charlottenburg 07.04.2013". Wtedy mogliście zobaczyć jak wygląda on tuż po zimie, a teraz możecie go zobaczyć przystrojonego latem. Mnie przypadł on bardziej do gustu w tej surowej wersji, tuż po wiosennych roztopach. Kiedy przyroda budziła się do życia, świeże zielone pędy wychodziły z zimnej ziemi, a ptaki radośnie ćwierkały między gałęziami drzew, ciesząc się z wiosny. W lipcu wszystko było rozrośnięte, aż za bardzo. Przyroda zasłoniła wiele pięknych zakątków tego wspaniałego parku. Mimo wszystko zdjęcia wyszły całkiem ładne, a sam spacer był miły, ponieważ odwiedzała mnie wtedy mama z siostrą i to z nimi tam wtedy byłam. No, ale obejrzyjcie zdjęcia! ;)


Schloss Charlottenburg (widok od ulicy)


Wspaniałe, zadbane trawniki. Świetną zabawą było bieganie z siostrą wśród tych zraszaczy :D



Ogrody po drugiej stronie pałacu, również starannie wypielęgnowane.

Mausoleum.

Bardziej dzika część parku. 

Belvedere

Schloss Charlottenburg (widok z głębi parku)

Cudowne "pole" lilii wodnych. Pięknie wyglądały.

Wspaniała aleja drzew.

Schloss Charlottenburg i cudowne ogrody.


Pozdrawiam serdecznie!
Zapraszam do komentowania i obserwowania :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wciąż mam nadzieję, że kiedyś do mnie przyjedziecie w odwiedziny i polecimy tam na sesję :))

      Usuń
  2. Pocieszeniem owszem, ale powodem zazdrości również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć :) Pogoda zmienna jest wszędzie, a piękne miejsca można znaleźć w każdym mieście :)

      Usuń
  3. Ale bije kolorami od tych zdjęć normalnie aż zatęskniłam za latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dlatego uwielbiam fotografię, bo w brzydki dzień, można pooglądać sobie takie zdjęcia i od razu robi się jakoś cieplej na duszy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)