STRONY

niedziela, 1 września 2013

Rok Bąbelków

Dzisiaj mija nasz roczek - Bąbelkowy Roczek ♥




A ja w dalszym ciągu jestem Nim tak oszołomiona jak na początku. Brak mi słów by opisać to jak bardzo Go kocham, jaka jestem szczęśliwa i jak bardzo dziękuję Bogu, że postawił nas na swojej drodze. Dzięki przypadkowi się poznaliśmy i zakochaliśmy w sobie prawie od pierwszego wejrzenia. Wszystko potoczyło się tak szybko, uczucie w nas rozgorzało, miłość rozkwitła i teraz jest taka cudowna, szczera, dobra, głęboka, pełna zrozumienia, szacunku i radości. Patrząc na te zdjęcia ogarniają mnie wspomnienia pełne niewypowiedzianego szczęścia, bo każdy kolejny dzień obfitował w morze miłości i radości. Były chwile smutku, a także małe sprzeczki, ale krótkotrwałe, bo nie potrafimy się na siebie gniewać. I takie chwile również miło wspominam, bo potrafimy usiąść i porozmawiać, dojść do porozumienia. Nie mamy przed sobą tajemnic, ufamy sobie i się szanujemy. Uwielbiam nas, nasze Bąbelkowo. Uwielbiam uczucie, które nas łączy. Jeśli to możliwe z każdym kolejnym dniem kocham Go coraz mocniej.

10 komentarzy:

  1. Z mojej strony nie pozostaje mi życzyć nic innego, jak wieeeelu lat spędzonych w takiej atmosferze miłości i wzajemnego szacunku. Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :) Ten pierwszy rok był niesamowity i mam nadzieję, że każdy kolejny też taki będzie :)
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  2. Ja też niedługo będę obchodziła pierwsze urodziny... To znaczy mój blog :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog ma dopiero zaledwie 5 miesięcy ;) A rok jest mojego związku :)
      Dziękuję bardzo, pozdrowienia! :)

      Usuń
  3. Jak pięknie ;) u mnie za miesiąc już 2 lata, a zlecialo jak 2 miesiące :) wszystkiego dobrego Wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas bardzo szybko leci, nam też ten rok przeleciał jak mgnienie oka :P Dziękuję, Wam również :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)