STRONY

wtorek, 24 września 2013

Międzyzdroje - 3 dzień (24.08.2013)

Witam serdecznie! ;)
Dzisiaj post z serii: "Międzyzdroje" ;) Ten jest trzeci, tak więc zostały jeszcze dwa.


W trzeci dzień naszych wakacji nie robiłam zbyt wiele zdjęć. O 7 rano wybraliśmy się na spacer po uśpionych jeszcze Międzyzdrojach. Miałam okazję przyjrzeć się miasteczku bez tłumów ludzi wokół. Jeszcze bardziej mi się spodobało. Byliśmy też na plaży i karmiliśmy mewy. A od południa do 16 opalaliśmy się na plaży :) W ten dzień moja lustrzanka zaniemogła...  Zapraszam do oglądania zdjęć, jest ich niewiele i są niezbyt ciekawe, ale pisałam, że pokażę Wam każdy dzień, dlatego trzymam się obietnicy :P


Wspaniały paw utworzony z kwiatów i innych roślin :)


Puste alejki.

Ciekawe fontanny, w środku dnia oblegane przez turystów.

Fantastyczna kwiecista suknia ♥ Niestety "kobieta" ma oderwaną rękę...

Niezwykle opustoszałe wejście na molo ;)



Mewy polujące na moją drożdżówkę :D




Wspaniała rybitwa :)

A tutaj już południowe plażowanie i zdjęcie z kompaktu ze specjalnym efektem :)

Czy tylko dla mnie wygląda to jak stara pocztówka? :)

***

Kochani mam dla Was przygotowane tylko cztery posty ze zdjęciami. Dwa z Międzyzdrojów, jeden z parku w Charlottenburgu i jeden z pokazu fajerwerków. A co będę wstawiała później - nie mam pojęcia! Może będzie jakiś słoneczny, jesienny dzień i uda mi się zrobić parę jesiennych ujęć. Na razie jednak pogoda jest okropna. A za tydzień jedziemy do Poznania :D Tak więc będę pojawiać się tutaj rzadziej. 

Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. ujęcia z mewami są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa no i zapomniałam wspomnieć, że nowy wygląd bardzo na plus ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Również podobają mi się te mewy, zdjęcia jak z filmu! :) Udanego wyjazdu do Polski kochana! :) Ja też jeszcze 2 tygodnie i ruszam.. strasznie się cieszę! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Dziękuję bardzo, Tobie również życzę mile spędzonego czasu z tatą i znajomymi :) :**

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)