STRONY

piątek, 13 września 2013

Międzyzdroje - 1 dzień (22.08.2013)

Jak obiecałam nadszedł czas na nadmorskie fotografie :) Mam przyszykowane 5 postów odpowiednio na każdy dzień wakacji. Dziś pierwszy post z pierwszego dnia. 

Na te wakacje nie mogłam się doczekać, bo to miały być nasze pierwsze wspólne wakacje. Nareszcie kilka dni spędzonych całkowicie razem. Kiedy w końcu nadszedł ten upragniony czwartek (22.08) byłam bardzo podekscytowana. Zapakowaliśmy wszystkie bagaże do auta i wyruszyliśmy. Jechaliśmy trasą na Szczecin i tam też przekroczyliśmy granicę. Po drodze podziwiałam wspaniałe widoki. Do Międzyzdrojów dotarliśmy około 11:00. Zameldowaliśmy się w ośrodku (przepiękna villa z widokiem na Woliński Park Narodowy), obejrzeliśmy pokój, zostawiliśmy bagaże, przebraliśmy się i wybraliśmy na plażę, żeby przywitać się z morzem. W tym momencie zaproszę Was do oglądania zdjęć :)


Kiedy weszliśmy na plażę i rozejrzałam się wokół, byłam wprost zauroczona. Nigdy nie byłam na ładniejszej plaży i nie widziałam ładniejszego molo. Od pierwszej sekundy wiedziałam, że Międzyzdroje będą moim ulubionym nadmorskim miasteczkiem.
Taki widok zastałam na "dzień dobry". Nad morzem unosiła się jakby mgła i na niebie było sporo chmur, jednak słonko grzało zza nich.





Jednak bardzo szybko chmury zaczęły się rozwiewać i wyszło słoneczko. Tamten zalesiony fragment widoczny w oddali to Woliński Park Narodowy.




Widok z troszkę innej perspektywy, z molo.




A tutaj już główny plac w Międzyzdrojach. Wejście na molo. Centrum miasteczka mnie zauroczyło. Takie zadbane i czyste. 



Piękne ogrody...




I słynna "Aleja Gwiazd".



Tutaj widok z innego zejścia na plażę.



Po chmurach nie ma śladu.



Pierwszy zachód. Fotografowałam go z molo. 



Jak zazwyczaj o tej porze można było spotkać wędkarzy :)



"Wiking" odpływający w ostatni rejs tego dnia. 



Cudowne słońce, ozdobione złotymi chmurami.



Jak taka pomarańczowa piłka zawieszona nad taflą wody.



Im niżej tym bardziej czerwona.



Zdjęcie z kompaktu. Już po zachodzie, przed samym zejściem z molo.



I chmurki na pożegnanie dnia.




W ten dzień głównie zwiedzaliśmy miasto, byliśmy na spacerze na plaży. Zjedliśmy rybkę. Potem odpoczywaliśmy, a wieczorem wybraliśmy się na zachód. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadły Wam do gustu, bo pojawią się jeszcze cztery takie posty ;)

Pozdrawiam serdecznie! :*

16 komentarzy:

  1. Ja byłam we Władysławowie wtedy :) piękne zdjęcia :) czekam na kolejne części :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja we Władysławowie byłam w zeszłym roku z mamą i siostrą, ale nie podobało mi się tak jak w Międzyzdrojach :) Dziękuję, pojawią się na dniach :))

      Usuń
  2. jej jak tam jest pięknie, muszę się tam kiedyś wybrać i to koniecznie ;)
    zdjęcia wspaniałe , a szczególnie urzekły mnie fotografie zachodu słońca, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam to miasteczko :) Ja jestem bardzo zauroczona każdym zakątkiem :)
      Dziękuję bardzo, ja również najbardziej lubię te z zachodu, a mam jeszcze ładniejsze z innego dnia :) Zapraszam :)

      Usuń
  3. cudowne zdjęcia robisz:) Dzięki za odwiedziny u mnie w ogóle. Co do koloru to fioletowy może nie jest moim ulubionym kolorem ale lubię go:) A dywan w pokoju gościnnym po porostu uwielbiam.. moje koty zresztą też.. takki fioletowy! Twojego bloga już też polubiłam:P
    Właśnie wróciłam z urlopu.. było tak cieplutko w Turcji a tutaj tak zimno w DE. Ale twoje zdjęcia trochę mi humor poprawiły:p
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Hehe ja mam hopla na punkcie tego koloru dlatego też wszędzie go dostrzegam ;) Widziałam, że kotki uwielbiają ten dywan, dużo zdjęć na nim mają :) Dziękuję, bardzo mi miło.
      Na pewno był to przyjemny urlop :) No niestety nie da się ukryć, że jesień zbliża się wielkimi krokami, czuć już ten chłód... To w takim razie miło, że poprawiłam komuś humor :)

      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  4. moooorze, ale tęsknię za morzem..
    a zdjęcia zachodu słońca - świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam morze ♥ Ten klimat tam, szum fal, zachody słońca, mewy :))
      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się zdjęcia zachodzącego słońca, na takim tle wygląda ono przecudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w takim razie bardzo cieszy, że Tobie podobają się te zdjęcia :))

      Usuń
  6. Kochana, jestem pewna, że czas wiele zmieni.. Ciężko jest bez tak bliskiej rodziny, wiem to bo około 5 lat mama wyjeżdzała na pół roku. Ale powiem Ci coś co kiedyś mi pomogło w tej tęsknocie 'Rozłaki zbliżają' i to nie prawda, że się oddalicie itd. Matczyna więź jest najpiękniejsza i nawet jak wasze ciała są daleko, to dusze i serca blisko! Trzymam kciuki za Ciebie! :)
    Zdjęcia jak zwykle staranne i piękne.. cudowna plaża, z ochotą podziele się z Tobą w którymś z wpisów moją szwedzką plaża itd. Są naprawde boskie i można się zakochać.. :) !

    Buziaki i dziękuję Ci poraz kolejny za miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana, bo wciąż jesteśmy bardzo ze sobą zżyte, ale tęsknota i tak boli. Mimo tego, że nadal jesteśmy blisko. Przykro mi czasem, że nie ma jej obok, że nie mogę się do niej przytulić, wygadać, pośmiać z nią, pożartować, powygłupiać. Przez telefon to jednak nie to samo. Zawsze jak jestem w Poznaniu to czuję się z nią tak blisko, tak fajnie, że czasem aż nie chce mi się tu wracać :P

      Dziękuję bardzo, jak najbardziej wstawiaj zdjęcia ze swojej pięknej Szwecji, z różnych miejsc :))

      Pozdrowionka! :*:*

      Usuń
  7. śliczne zdjęcia, pamiętam że raz w podstawówce byłam w Międzyzdrojach, miło wspominam ten pobyt mimo iż osobiście bardziej preferuje góry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja niestety nie byłam w górach, zawsze tylko morze, morze. Chociaż góry ogromnie podziwiam na fotografiach ;)

      Usuń
    2. To musisz wybrać się w góry w takim razie ;)
      Nie pożałujesz :)

      Usuń
    3. Chciałabym bardzo :) Mam nadzieję, że może w przyszłym roku się uda :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)