STRONY

wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowe ulubione

Witam!

W poprzednim wpisie wspominałam, że byłam w Poznaniu 10 dni. Podczas tego pobytu udało mi się wybrać w moje "motylkowe" miejsce :) Żałuję, że tylko raz, ale przez pierwsze kilka dni przeszkadzał niemiłosierny upał, a później w kolejne - brak słońca. Cieszę się jednak mimo wszystko. Chociaż ten jeden raz przez niecałą godzinę dane mi było robić to co kocham, czyli fotografować motyle.

Rok temu przypadkowo znalazłam miejsce, w którym lata naprawdę sporo motyli. W zeszłym roku było tam mnóstwo gatunków, w tym niestety głównie tylko modraszki. Zadowoliłam się i tym. Kiedyś ciężko było je uchwycić, a teraz mogłam przebierać w najrozmaitszych kadrach. Gdyby tylko nie było tak wielkiego upału pewnie zrobiłabym więcej ujęć, jednak już po 30-stu minutach po skroniach spływał mi pot i myślałam, że głowa mi się zagotuje. Mimo to do domu wróciłam bardzo zadowolona, na karcie pamięci niosąc ujęcia modraszków, jednej rusałki, jednej dostojki, a także cudownej ważki. No, ale dość zbędnego pisania. Podziwiajcie moje "zdobycze" :)

Modraszek Ikar





Rusałka Pawik




Dostojka latonia

Moje ulubione ujęcie



Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają :) Ja je uwielbiam ;)

A już za 32h będziemy wyruszać do Międzyzdrojów! ♥ Jakże się cieszę na te wakacje z moim skarbem kochanym :) Postaram się zrobić mnóstwo pięknych zdjęć :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

10 komentarzy:

  1. robisz bardzo ładne zdjęcia :D

    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde świetne zdjęcia...jak ci się to udało ostatnio jak ja próbowałam robis zdjęcia motylą to zanim zdążyłam wcisnąć guzik on odleciał ale tobie zdjęcia wyszły bardzo fajnie

    rocknstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się jak najciszej podchodzić do motyli. Nie robić gwałtownych ruchów. Mnie także wiele zdjęć nie wychodzi, bo motyle, a zwłaszcza modraszki są strasznie ruchliwe, jednak zawsze z czegoś mogę wybrać :) Życzę powodzenia w kolejnym polowaniu :))

      Usuń
  3. mogę napisac tylko jedno: wooooow
    przepiękne zdjęcia, cudnie pastelowe kolorki...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję serdecznie :))
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  4. Zdjęcia bajeczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham motylki w Twoim wykonaniu zdolniacho <3 :D
    dziękuję za każdy miły komentarz od Ciebie kierowany w moją stronę :) strasznie się cieszę i dostaję pozytywnego kopa ,bo często zdarzają mi się takie dołki artystyczne ;P wiem ,że to głupie ale wtedy myślę że to co robię nie ma sensu i robię to źle...ale zaraz dzięki Tobie wszystko mija :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu :* :))

      To wiele znaczy, że moje słowa Ciebie motywują i utwierdzają w przekonaniu, że jesteś dobra w tym co robisz :) Zawsze staram się pisać to co naprawdę myślę i czuję :)

      Buziaki! :*:*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)