STRONY

niedziela, 21 lipca 2013

Nominacje do Liebster Award

Hej! ;)

Dzisiaj coś innego, ponieważ zostałam nominowana do Liebster Award przez Photocell (http://photocell-photography.blogspot.de/).
Jest to mój pierwszy udział w czymś takim, ale zabawa jest całkiem fajna i mam nadzieję, że weźmiecie w niej udział :)

Najpierw wyjaśnię czym są nominacje Liebster Award:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Następnie odpowiem na pytania od Photocell:

1. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie POP, ale ogólnie wszystkiego po trochu.
2. Ulubiony kolor?
Fioletowy! ♥
3. Ulubione imię męskie?
Piotr ;)
4. Wolisz gotowac czy piec?
Gotować.
5. Najfajniejsze zwierzę to..?
Kot
6. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie?
Dzień, w którym zakochałam się w moim Piotrze
7. Jakie państwa zagraniczne zwiedziłaś?
Niestety tylko Niemcy
8. Uprawiasz jakiś sport?
Nie
9. Ulubiony deser?
Tiramisu
10. Twoje hobby to..?
Fotografia :)


Osoby nominowane przeze mnie:



A teraz ja zadam 11 pytań, na które nominowane osoby mogą odpowiedzieć w komentarzu tego posta lub u siebie na blogu tak ja ja to zrobiłam ;)

1. Co najbardziej lubisz fotografować?
2. Ulubiona pora roku i dlaczego?
3. Ulubiona potrawa?
4. Które miejsce na świecie najbardziej chciałabyś/chciałbyś zwiedzić?
5. Ulubiony program telewizyjny?
6. Czy masz już spełnione marzenie?
7. Co lepsze KFC czy McDonald?
8. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
9. Jakie są trzy przedmioty, bez których nie wyobrażasz sobie życia codziennego?
10. Gdybyś wygrał/wygrała w loterii kilka milionów złotych, na co przeznaczyłabyś/przeznaczyłbyś pieniądze?
11. Jaki jest Twój ulubiony film?


Nikogo nie zmuszam do wzięcia udziału w tej zabawie, dla mnie też to był pierwszy raz i nie było mi szkoda tych 15stu minut na napisanie tego posta :)

Pozdrawiam i czekam na Wasze odpowiedzi :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, to miło być wyróżnionym, cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do odpowiedzenia na pytania, chociaż tutaj w komentarzu :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. dzięki bardzo - myślę, że przyda się taka odmiana na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. okazało się, że nie mam kogo nominować, więc odpowiem na pytania tutaj!

    1. Co najbardziej lubisz fotografować?

    jak widać naturę, zachody i wschody, różne przedmioty w domu, które akurat wydają się ciekawe :)

    2. Ulubiona pora roku i dlaczego?

    jesień - za barwy, deszcz, coraz dłuższe wieczory oraz piękne zdjęcia

    3. Ulubiona potrawa?

    pierogi mojej mamy ♥

    4. Które miejsce na świecie najbardziej chciałabyś/chciałbyś zwiedzić?

    tak sobie myślę, że Daleki Wschód

    5. Ulubiony program telewizyjny?

    Jeden z 10 ♥

    6. Czy masz już spełnione marzenie?

    tak, jedno z bardzo długiej listy!

    7. Co lepsze KFC czy McDonald?

    McDonald, ale tylko kawa i frytki :)

    8. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?

    ciężko wybrać, lubię czytać, nawet bardzo, ale mnóstwo filmów jest naprawdę fascynujących!

    9. Jakie są trzy przedmioty, bez których nie wyobrażasz sobie życia codziennego?

    aparat, laptop, kubek herbaty

    10. Gdybyś wygrał/wygrała w loterii kilka milionów złotych, na co przeznaczyłabyś/przeznaczyłbyś pieniądze?

    trudne pytanie, chyba wybrałabym się w podróż dookoła świata :3

    11. Jaki jest Twój ulubiony film?

    tradycyjnie stwierdzę - Harry Potter - mogę oglądać miliony razy!

    pozdrowienia i dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe odpowiedzi :) W kilku jesteśmy podobne ;) Też jestem wierną fanką Harry'ego Pottera ♥ I uwielbiam Jeden z 10 :D Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)