STRONY

wtorek, 30 lipca 2013

Kwiaty i owady 2013

Witam! :)
W ostatnim poście napisałam, że będzie kwiatowo i owadowo, tak więc spełniam swoją obietnicę. Wybrałam 28 zdjęć z ostatniego półrocza :) Kwiaty, motyle i owady to jest coś co najbardziej lubię fotografować. Krajobrazy i ludzi także lubię uwieczniać na zdjęciach, jednak w kwiatach i owadach jest coś co podczas robienia zdjęć daje mi satysfakcję i zadowolenie. Uwielbiam trudzić się podczas uchwycenia dobrego ujęcia, wyginać się, czołgać, wyciągać, kłaść na ziemi itd. Uwielbiam wypatrywać owady i motyle wśród traw i kwiatów, biegać za nimi i nie spuszczać z nich wzroku. Uwielbiam ten moment kiedy zbliżam się z aparatem do danego osobnika i zamieram w bezruchu, żeby go nie spłoszyć :) Wstrzymuję oddech, wciskam spust migawki i mam nadzieję, że w tej sekundowej chwili owad nie zdążył odlecieć lub zmienić swojego położenia. Co do kwiatów po prostu je uwielbiam, wszystkie, w każdym kolorze. I dlatego lubię robić im zdjęcia. A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :)































Mam nadzieję, że taka kolorowa fotorelacja przypadła Wam do gustu :) Nie mam pojęcia co będzie w następnym poście. Muszę coś wybrać z moich folderów :)


Za 23 dni jedziemy nad morze, a za 33 dni stuknie nam pierwszy rok bycia razem ;)
Pozdrawiam serdecznie! :)

28 komentarzy:

  1. Jestem ciekaw jakie zdjęcia dodasz w następnym wpisie :) Liczę na coś pikantnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Pikantne? Wątpię :P Ale mam nadzieję, że wymyślę coś ciekawego :)

      Usuń
  2. a ja uwielbiam makro w Twoim wykonaniu! <3 :) Zdjęcia są naprawdę piękne! :D Trzeba się nieźle powyginać aby zrobić dobre ujęcie :D ostatnio kiedy byłam z przyjaciółką na zdjęciach zrobiła mi jedno żeby pokazać mi jak ja wyglądam kiedy robię makro xD może kiedyś pokaże :D haha ;D
    aa przepraszam kochana ,że nie wchodziłam nie wiem jak to możliwe :O ostatnio mam zamęt ;c przepraszam mój błąd :)
    ja również obserwuję :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*:* Cieszy mnie to :) Hehe to fakt czasem trzeba się wyginać, żeby coś ładnie ująć :) Sama nie raz miałam takie pozycje, że nawet nie chcę myśleć co myśleli inni ludzie o mnie jak mnie obserwowali :D No ja mam tylko jedno takie zdjęcie jak robię zdjęcie na trawie. No, ale najważniejsze, że już jesteś :) Pozdrowionka! :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne macro :)
    To zdecydowanie twoja najsilniejsza strona i czekam na więcej tak dobrym ujęć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Może dlatego najsilniejsza, że bardzo to lubię :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. i takie lubię najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie uchwyciłaś momenty ;) Piękny kwiaty, moje ulubione zdjęcie to to z motylem ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Do fotografowania owadów potrzeba niezłej cierpliwości (i kondycji) :D

    Najbardziej podobają mi się drugie i trzecie zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Co ciekawe ja w życiu codziennym nie mam cierpliwości za grosz, a podczas fotografowania zachowuję stoicki spokój :)

      Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  7. Prześliczne zdjęcia, aż się uśmiechnęłam przeglądając galerię. Pozdrawiam pourlopowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy :) Również pozdrawiam! ;)

      Usuń
  8. Szkoda że takie fotki są dostepne w całym necie. Wystarczy zwyczajnie skopiowac. To jest plagiat.Myślałem że masz talent ale się zawiodlem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tacy idioci wchodzą na moje strony i komentują anonimowo. Masz jakieś wątpliwości co do moich prac lub jakieś zastrzeżenia napisz otwarcie. Udowodnię Tobie, że zdjęcia są mojego autorstwa. Nie kopiuję zdjęć z neta i nie wzoruję się na innych fotografiach. Jak twierdzisz inaczej to masz problem, bo ja wiem jaka jest prawda! Pomyśl dwa razy zanim zaczniesz kogoś oskarżać...

      Usuń
    2. Oskarżasz autorkę tych zdjęć o plagiat to może podasz linki do stron ze zdjęciami z których niby to skopiowała je.
      Sam zajmuję się fotografią i widzę, że dziewczyna ma talent którego Ty "anonimowy" jej najwidoczniej zazdrościsz wypisując takie bzdury.
      Pozdrawiam autorkę zdjęć i nie przejmuj się jakimś idiotą który nie ma nawet odwagi się podpisać.
      Piotr J.

      Usuń
  9. No widać prawda boli... Zmien lekarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyną osobą, która potrzebuje tutaj lekarza jesteś ty ;) Ja nie zajmuję się wypisywaniem podłych anonimów innym osobom ;) Tak więc to nie ze mną jest coś nie tak :)

      Usuń
  10. Szkoda twojego czasu. Pani nie doszła Siejak. Ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  11. PATI Już nie jesteś anonimem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)