STRONY

środa, 17 lipca 2013

Britzer Garten (19.05.2013)

Witam! ;)

Nadszedł czas na przedstawienie kolejnego, ogromnego, berlińskiego parku - Britzer Garten. Z wszystkich parków, które już odwiedziłam w Berlinie, ten zajmuje miejsce w ścisłej trójce ;) Teren jest bardzo rozległy i piękny. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Miłośnicy natury, stawów, przestrzeni, kwiatów, fotografii, świeżego powietrza i odpoczynku, śmiało mogą się tam wybrać na przyjemny spacer. Także całe rodziny poszukujące miejsca na wspólny piknik czy zabawę na wolnym powietrzu oraz mamy z rozbieganymi dziećmi. Po prostu park dla wszystkich ;) Mnie urzekły rozległe widoki oraz cudowne tulipany, z których ten park słynie. Niestety byłam w tym parku za późno, ponieważ większość tulipanów już przekwitła. Trudno, nadrobię w przyszłym roku :) A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć. Jest ich całkiem sporo, bo naprawdę mi się podobają ;)






















To byłoby na tyle jeśli chodzi o sam park. Teraz wstawię parę ujęć tulipanów i nie tylko ;)


Jako pierwsze oczywiście moje ulubione - fioletowe ♥














I na sam koniec symbol szczęścia ;) Czterolistna koniczynka :) To z pewnością znak, że zawsze będziemy ze sobą szczęśliwi ♥



Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały ;)
Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Pamiętam, pamiętam :) zresztą od razu można poznac, bo pełno u Ciebie fioletu :))

    Oczywiście dodaję do obs i zapraszam do mnie częściej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) Fiolet u mnie musi być wszędzie ;)
      Ja także dodałam do obserwowanych i na pewno będę do Ciebie zaglądać :) :**

      Usuń
  2. piękne widoczki :) a kwiatki też cudowne, te fioletowe tulipany też mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nie da się ukryć, fioletowe najładniejsze :D

      Usuń
  3. wszystkie widoki, kwiaty, krajobrazy, zieleń - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam i nie żałuję :) Piękne kolory, krajobrazy fajnie skadrowane ( można wiedzieć jaki stosujesz obiektyw )? Kwiaty cudne, dla mnie miodzio :) Pozdrawiam i pozwolę sobie dodać do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Dziękuję za miłe słowa :)
      Do krajobrazów używam obiektywu Pentax 18-55mm, a do większości pozostałych zdjęć Sigma 70-300mm. Również pozdrawiam i zapraszam częściej do siebie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)