STRONY

środa, 12 czerwca 2013

Potsdam 29.09.2012

Witam! :)

Jako, że we wcześniejszych wpisach postanowiłam opisywać wszystkie zdarzenia i miejsca według chronologii, teraz nadszedł czas na nasz pierwszy wypad do Poczdamu (Potsdam). Ponieważ w tych rejonach mój Bąbelek rzadko bywał, sporo czasu zajęło nam znalezienie odpowiedniej drogi. Kluczyliśmy gdzieś w poczdamskich osiedlach nie mogąc znaleźć trasy do części właściwej. Tak naprawdę do teraz nie zobaczyliśmy wszystkich zabytków, które się tam znajdują ;) Sfotografowałam zaledwie tylko kilka miejsc i trzeba było wracać, gdyż zaczęło zbierać się na spory deszcz. Na pewno wrócimy tam, żeby zobaczyć resztę zabytków. Kilka dni temu byliśmy w Parku Sanssouci, o którym także zrobię wpis, jednak zależy mi na zwiedzeniu całego centrum tego miasta. A teraz zapraszam na obejrzenie tych kilku zdjęć, które udało mi się wtedy zrobić :)











A to ujęcia z drogi powrotnej. Najpierw chmury nad jeziorem zwiastujące ulewę, potem słońce przedzierające się przez chmury nad autostradą oraz przepiękna podwójna tęcza :)




Dumna jestem z tych zdjęć robionych z auta podczas jazdy przy prędkości 100-120km/h :)


Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)