STRONY

czwartek, 16 maja 2013

Przedstawienie postaci

Dobry wieczór!

Założyłam tego bloga ponieważ czasem czuję, że moją głowę przepełniają myśli, o tym co widziałam, o tym co czułam, co przeżyłam, gdzie byłam, co obejrzałam, co przeczytałam. Tkwią tak we mnie i nie mają ujścia. Myślę, że blog będzie dobrym rozwiązaniem na ogarnięcie tego natłoku myśli :) Byłabym udanym myślicielem. Myślę o wszystkim i stanowczo za dużo. Zwłaszcza o problemach i rzeczach dla innych nieistotnych.

Chciałabym opisywać tutaj nie tylko siebie i swoje emocje, ale także ciekawe filmy i książki, które obejrzałam czy przeczytałam oraz piękne miejsca które zwiedziłam i oczywiście odpowiednie zdjęcia powstałe w tych miejscach.

Teraz chciałabym przedstawić siebie i to co dla mnie w życiu ważne i najważniejsze :)

To ja. Skromny, zakręcony, farbowany rudzielec :) Kocham rude włosy :) Na imię mam Zuzanna. Mam 21 lat. Pochodzę z Poznania, a mieszkam w Berlinie. Jestem tu dopiero pół roku i nadal niekoniecznie przyzwyczaiłam się do życia na obczyźnie. Bardzo tęsknię za znajomymi kątami, sklepami i ludźmi, za rodziną i znajomymi. Podobnie jak w Poznaniu tak i w Berlinie szukam kontaktu z naturą i zwiedzam najróżniejsze parki i ogrody. Przedstawię tutaj każde piękne miejsce, w którym byłam. Wszystko czym się interesuję znajduje się poniżej.




To mój ukochany Piotr. Najwspanialszy mężczyzna jakiego w życiu poznałam. Idealne dopasowanie mnie samej. Wesoły, zabawny, romantyczny i czuły.



To moja wspaniała mama Kasia. Kobieta, która ma wielkie serce i pomaga wszystkim na około. Moja jedyna prawdziwa przyjaciółka. Mam z nią niesamowicie cudowny kontakt.



To moja słodka siostra Wiki. Moja ulubiona modelka. Zwariowany urwis, który swoim śmiechem rozwesela każdy dzień.



To mój nieznośny kot, Feniks. Chociaż przez mojego P. nazwany "Kicajem". Jest ze mną już prawie 8lat.



Moja najważniejsza pasja i przedmiot z nią związany czyli lustrzanka cyfrowa Pentax K200D z teleobiektywem Sigmą 70-300mm. Fotografia <3 Tylko i wyłącznie amatorsko i w formie hobby. Fotografuję wszystko po trochu. Najczęściej przyrodę, rzadziej ludzi.



I druga pasja - gotowanie. Obrazek ściągnięty z internetu, gdyż nie posiadam na chwilę obecną żadnego zdjęcia pasującego do tej kategorii. Gotując wyglądam mniej więcej podobnie, tylko zamiast misia jest mój kot ;) Żadnych specjalnych osiągnięć w tej dziedzinie nie mam, ale uwielbiam być w kuchni, wyczuwać zapachy i wsłuchiwać się w odgłosy smażenia, pieczenia i gotowania.



Ulubione spędzanie czasu jeśli nie jest to robienie zdjęć? Dobry film! Zazwyczaj dramat, ale często też filmy akcji, komedie, najrzadziej horrory. Zdecydowanie bardzo rzadko polskie produkcje. Są tutaj najlepsze filmy jakie widziałam.



Najulubieńszy serial - Pamiętniki Wampirów. Po prostu uwielbiam każdy odcinek.



Coś co osładza mi życie. Czekolada. W każdej możliwej postaci, w tabliczce, w babeczkach, w bombonierkach, w ciastkach. Wszędzie.



Mój ulubiony kolor. Fioletowy <3 W tej barwie podoba mi się dosłownie wszystko :)



I jako ostatnie coś bez czego nie wyobrażam sobie świata i tym samym fotografowania - kwiaty i motyle. Moje ulubione obiekty do zdjęć. Kocham wszystkie kwiaty, byleby były kolorowe i pachnące. A motyle? Nie ma dla mnie piękniejszych modeli do zdjęć jeśli chodzi o świat zwierząt. Ich delikatność, eteryczność i ulotność wprawia mnie w zachwyt. Wszystkie zdjęcia w tym kolażu są mojego autorstwa.




Na koniec chciałam tylko dodać, że nie spodziewam się wielu odwiedzin na tym blogu. Najbardziej chcę go prowadzić po prostu dla siebie. A może przy okazji uda się zawrzeć jakąś blogową znajomość z kimś ciekawym?

Pozdrawiam ciepło! Dobranoc! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)