STRONY

środa, 29 maja 2013

Berlin 15.-19.08.2012

Pierwszy raz do Berlina przyjechałam 15.08.2012. Spędziłam wtedy tutaj tylko 4dni. Wybrałam się tutaj w odwiedziny do znajomego, w którym mogłabym rzec byłam delikatnie zauroczona. Dzięki niemu i dzięki tej wycieczce zupełnie przypadkiem poznałam mojego Piotra, ale tę historię opiszę kiedy indziej. W każdym razie przez te 4dni ugryzłam kawałek Berlina i bardzo mi zasmakował. Zobaczyłam wtedy najbardziej popularne miejsca, tłumnie odwiedzane przez turystów. Pokażę teraz kilka ujęć, które wtedy zrobiłam.


Brama Brandenburska - Brandenburger Tor. Takie ujęcie gdyż na placu przed Bramą rozstawiali scenę i nie było możliwości innego skadrowania. Berlin wieczorem jest przepiękny. Niestety fotografia nocna nie jest moją dobrą stroną, dlatego też takich zdjęć robię niewiele, a i tak bardzo mało z tych nielicznych ujęć nadaje się do publikacji.




A to imponujący dach Sony Center na Placu Poczdamskim - Potsdamer Platz. Podświetlenie ma różne kolory, ja oczywiście sfotografowałam fioletową barwę ;)



A to najpiękniejszy budynek (moim zdaniem) na tzw. "Wyspie Muzeów", Katedra Berlińska - Berliner Dom.



Słynna Wieża Telewizyjna - Fernsehturm, najładniej można ją sfotografować z daleka.



Ale fantastycznie wygląda też u podstawy :)



Ciekawy obiekt do fotografowania to Czerwony Ratusz - Rotes Rathaus, znajduje się tuż obok wieży.



Na koniec zdjęcie, z którego jestem dumna. Pomnik na szczycie Bramy Brandenburskiej, sfotografowany z daleka, na tle zachodu.




Kolejne wpisy dotyczące miejsc w Berlinie niebawem.
Pozdrawiam ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)