STRONY

piątek, 17 maja 2013

Motyle

Hej! :)

W najbliższym czasie częstotliwość pojawiania się wpisów na moim blogu będzie z pewnością większa, niż w przyszłości. Mam wiele rzeczy do opisania i pokazania za pomocą moich zdjęć, takich jak np: moja przygoda z fotografią, poznanie wybranka mojego serca, ulubione obiekty fotograficzne, ulubione miejsca, nowo poznane miejsca w Berlinie itd. Później jak już ogarnę, że tak powiem - przeszłość, posty będą pojawiały się tylko wtedy kiedy wydarzy się coś ciekawego, albo kiedy zrobię jakieś nowe zdjęcia. Chciałabym, żeby zaglądające tu osoby poznawały Berlin razem ze mną.

Na dzisiejszy post wybrałam coś lekkiego, w przenośni i dosłownie. W dalszym ciągu podejmuję temat moich zainteresowań. Jak w tytule dziś będą to motyle. Ulotne, delikatne, eteryczne, kolorowe, lekkie, piękne stworzenia natury. Z biegiem czasu zauważycie moje przywiązanie do natury. Chociaż boję się pająków i wszelkich bzyczących-żądlących stworzeń, uwielbiam być w kontakcie z naturą. Kilkugodzinny spacer w parku, w lesie czy nad jeziorem napełnia mnie niesamowitą energią. A odgłosy i zapachy natury po prostu pieszczą moje zmysły. No, ale nie o tym miałam pisać ;) Wróćmy do motylków.


Poza podstawowymi nazwami i grupami do których należą poszczególne okazy, nie wiem nic więcej na ich temat. Myślę, że nieznałabym nawet nazw, gdyby nie to, że uważam iż każdy fotograf, czy amator, czy profesjonalista powinien wiedzieć co fotografuje, a nie nazywać obiekt "motylkiem nr 1", "motylkiem nr 2" itd... Dzięki fotografii nauczyłam się rozpoznawać kilka gatunków i ich przedstawicieli. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


1. Paź Królowej (Paziowate), najpiękniejszy motyl jakiego widziałam na własne oczy.




2. Modraszek Ikar (Modraszkowate), mój ulubiony polny motylek.



3. Czerwończyk Uroczek (Modraszkowate)




4. Rusałka Osetnik (Rusałkowate)



5. Rusałka Pawik (Rusałkowate)



6. Rusałka Admirał (Rusałkowate)



7. Listkowiec cytrynek (Bielinkowate)



8. Strzępotek Ruczajnik (Oczennicowate)



9. Rusałka Kratkowiec (Rusałkowate)



10. Rusałka Ceik (Rusałkowate)



11. Rusałka Wierzbowiec (Rusałkowate)



12. Bielinek Bytomkowiec (Bielinkowate)



13. Przestrojnik Trawnik (Oczennicowate)



14. Rusałka Żałobnik (Rusałkowate)




Czternaście różnych okazów, byłyby jeszcze conajmniej dwa, ale niestety ich zdjęcia znajdują się na uszkodzonym dysku. Jestem dumna z tego, ile gatunków już udało mi się sfotografować i ufam, że na tym się nie skończy :)


Pozdrawiam serdecznie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)